Wednesday, November 6, 2019

UUSI RAAMATUID

Ilukirjandusest:

Connelly, V. - Aia süda
Handeland, L. - Ainult üks kord
Coelho, P. - Hipi
McKinty, A. - Kett
Ellingsen, C. - Majakas tähtede all
Raave, D. K. - Minu Mehhiko
Antons, O. - Minu Tenerife
Rowlands, B. - Mõrv Viirpuu villas
Widholm, A. - Pööritus
Vaher, S. - Uurija
Tamman, T. - Vana armastuskiri
Sebag Montefiore, S. - Verev keskpäevataevas


Aia süda Minu Tenerife

Teatmekirjandusest:

Haag, M. - Durrellid Korful
Kaup-Lapõnin, K. - Etioopia vahepala
John, E. - Mina
Raud, D. - Raudne Dolly
Murad, N. - Viimane tüdruk

Alla Pugatšova elu ja imelised seiklused Mina

Laste- ja noortekirjandusest:

Lindgren, A. - Jõulud Bullerbys
Raud, E. - Karu maja
Künnapas, H. - Kolme pärna saladus
Kirkkopelto, K. - Molli ja isevärki olevus
Walliams, D. - Rotiburger

Molli ja isevärki olevus Madli-Liis ja varjupaigakoer

Lisaks veel:


OLETE OODATUD!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.