Thursday, April 2, 2015

UUSI RAAMATUID



LASTELE, NOORTELE: 

Kivirähk, A. - Karneval ja kartulisalat
Lallemand, O. - Kop-kop! Kes seal on?
Roland, H. - Kummipunumine!
Larsson, A. - Loitsusau: 1.
Larsson, A. - Sünk: 2.


ILUKIRJANDUS:

Northup, S. - 12 aastat orjana
Uus, E. - Aasta Pariisis
Spencer, K. - Deemonite suvi
Tulev, T. - Elus
Petrone, E. - Elust kirju
Brown, S. - Hukutav asitõend
James, S. - Keelatud elu
Skye, C. - Kodu mere ääres
Bossi, L. - Leitud
Eesmaa, S. - Minu inimesed
Pikkov, H. - Minu Jeruusalemm
Normet, M. - Minu Tenerife
Mikker, U. - Seal kusagil ma olen
Willett, M. - Vananaistesuvi
Ingelman-Sundberg, C. - Vanaproua, kes röövis panka
Erich, A. I. - Varjude allee
Cass, K. - Väljavalitu
Yates, R. - Õed Grimesid
Delinsky, B. - Õrn hoolitsus

TEATMEKIRJANDUS:

Õunapuu, P. - 101 Eesti vana asja
Parfit, M. - Kadunud vaal
Ojalo, H. - Kuramaa 1945
Vincent, L. - Lõika mind vabaks
Karm, H. - Tiina Park
Karjalainen, T. - Tove Jansson

OOTAN TEID!


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.