Tuesday, December 8, 2020

 UUSI RAAMATUID 🎅

Ilukirjandusest:
Künnapas, H. - Ebaõiglane
Jaanimaa, L. - Jõulud juulis
Ernits, M. - Jäädes ellu
Raud, P. - Kaotatud sõrmed
Meyer, S. - Keskööpäike
Tilly, M. - Lohutuse saar
Lellep, T. - Minu Pariis
Pauts, K. - Minu Praha
Russell, K. E. - Minu sünge Vanessa
Ibsen, H. - Näidendid
Ahern, C. - P.S. Ma armastan sind
Johnstone, C. - Peeglimaa
Carr, R. - Päikesetõus Half Moon Bays
Horst, J. L. - Salatuba
Blædel, S. - Surnumatja tütar
Hargla, I. - Süvahavva
Penny, L. - Tappev külm
Hellberg, Å. - Tere tulemast Flanagansi
Dragomàn, G. - Tuleriit
Mallery, S. - Täiskohaga isa
Afanasjev, V. - Õitsengu äärel
Silver, J. - Üks päev detsembris
Ware, R. - Üks teise järel


Laste- ja ilukirjandusest:
Parvela, T. - Ella ja Sampaa vägiteod
Suitso, M. - Hobusehullud Ameerikas
Widmark, M. - Jõulud Vallebys
Nordqvist, S. - Jõulupuder
Saksatamm, M. - Kade lehm ja tige lumahang
Vaiksoo, J. - King nr 40
Nöstlinger, C. - Kui mu isa tahtis abielluda Anna Lachsi emaga
Montgomery, L. M. - Roheliste Viilkatuste Anne
Lepp, K. - Salasõnad
Suur kirjanduslik mälumäng koolilastele
Bennett, J. - Südame õige kuju
Hinrikus, K. - Taks ja Dogi
Raba, H. - Timmo ja lohe
Teabekirjandusest:
Hageri ja Juuru kihelkonna kindakirjad
Kindral Aleksander Tõnisson
Vanaselja, S. - Käsitöökingitused
Ruubel, H. - Mees
Kivisalu, K. - Meie mesilased
Mihhailova-Saar, T. - Milles on süüdi taburet?
Benton, D. - Olen see, kes olen



OLETE OODATUD! 🤶

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.