Tuesday, November 6, 2018

UUT LUGEMIST PIMEDATESSE SÜGISÕHTUTESSE!

Ilukirjandusest:

Sala, S. - Ajaga võidu
Bengtsdotter, L. - Annabelle
Slaughter, K. - Hea tütar - [põnevik]
Kangro, M. - Minu auhinnad
Urbsalu, R. - Minu Kuuba
Mekhennet, S. - Mul kästi tulla üksi
Jansson, S. - Ohvriraba
Hainsalu, L. - Olla üheksavägine
Anniko, S. - Rusikad
Valton, A. - Ühises hoovuses
Strindberg, A. - Punane tuba

AvameriOlla üheksavägine

Laste- ja noortekirjandusest:

Tomusk, I. - Hundi sõbrad
Nicholls, S. - Jään elama igavesti
Vagula, L. - Keegi teine
Tuule, E. - Metsatalu saladused
Herrndorf, W. - Miks me varastasime auto
Teiverlaur, M. - Minu kodumaa
Bellairs, J. - Müstilise kellaga maja
Lunge, I. - Nupukas Nora
Harris, J. C. - Onu Remuse lood
Grave, A. - Tommi

Karu. Eesti looduslood Ã„ra muretse mu pärast

Teabekirjandusest:

Marshall, N. - Kiindumussuhe
Parve, J. - Mees² - minu kari
Pulver, A. - Põrgu katlakütja
Raudsik, R. - Tagasi tervise juurde


Südamete murdumise maja 


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.