Wednesday, January 30, 2013

JAANUARI UUED RAAMATUD

Jutukad:
Heyer, G. - Arabella
Soonik, M. - Armuvalus
Brown, S. - Elu nagu õudusfilmis
Strugatski, A. - Hääbuv linn
Oksanen, S. - Kui tuvid kadusid
Vela, H. - Minu Albaania
Bernhardt, E. - Minu Bangkok
Tamm, J. - Minu Keenia
Randmaa, U. - Minu maailmameri
Mallery, S. - Paljajalu-suvede aegu
Mankell, H. - Püramiid
Tigane, L. - Sõber meriröövel
Tangsoo, L. - Tagasi koju
Roberts, N. - Tantsib vilepillipuhuja kannul. 2. raamat
Jaanimaa, L. - Tule eile meile
Kull, A. - Vabrik
James, E. L. - Viiskümmend halli varjundit
Westerfeld, S. - Välised: 4. raamat

Liigikirjandus: 

Õun, M. - 101 Eesti lahingut
Murphy, G. - Aarded: kaotatud ja leitud varandused
Toomet, T. - Elust koera ja kassiga
Jaaniste, T. - Häid mõtteid sügiseseks meisterdamiseks
Mikk-Sokk, M. - Kingin sulle tervist
Korp, S. - Kirjad Siberist
Kuldaväärt kudumid
Ennok, K. - Lapse emotsionaalne arendamine
Kiik, H. - Legend Helmi Puur
Matvere, M. - Meri ja kuked
Kaarma, N. - Nadja väike koogiabi
Valdstein-Timmer, K. - Naistekas
Lucas, E. - Pettus: spioonid, valed ja kuidas Venemaa läänt tüssab
Figes, O. - Saada mulle vaid sõna: lugu armastusest ja ellujäämisest Gulagis
Frick, M. - Soome keel iseõppijale
Dyer, A. - Tähed: sünnist musta auguni

Lastele, noortele:

Saar, K. - Keteriin Salaaias 
Must kärbseseen: lauamäng
Sada salmi jõuluvanale

TULGE LUGEMA!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.