Friday, April 15, 2011

Raamatukogus toimus viimane sellekevadine üritus, mida viib läbi Tauno Kibur. Terve talve kord kuus toimunud üritusest otsustasin lõpuks midagi kirja panna. Ma olen üritanud seda ennegi teha, aga tuleb tunnistada, et ei osanud. Ja nüüdki, kui Tauno küsis, et kas on jäänud midagi arusaamatuks, pidin tunnistama, et kõik on arusaamatu.
Istumisi on läbinud teema "Kes MA olen." Paljud teist oskavad sellele vastata? See kõik tundub nii iseenesestmõistetav, et jah ma olen siin ja praegu, aga kas ikka olen? Kõik, mis MIND ümbritseb, on vaid väline kest, aga tähtis on see, mis on SINU enese sees. See väike sisemine MINA peab SIND valitsema, mitte ümbritsev SIND. Ei tohi karta olla MINA ISE!
Üks mõttekild, mille ma Tauno jutust omale kirja olen pannud: elu on selleks, et end üles leida ja kui sa selle leiad, oled täiuslik, st elad.
Kui see minu jutt nüüd väga segane tundub, siis igal juhul oled oodatud sügisel meie vestlusringi. Ilusat kevadet!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.