Friday, December 3, 2010

UUED RAAMATUD!!

Ilukirjandus:

Gilbert, E. - Abielutõotus.
Bakari, B. - Ime läbi pääsenu.
Sullivan, M. - Direktor võtab naise
Kull, A. - Haigla
Atkinson, P. - Küpsev päike
Lumiste, K. - Minu Ibiza
Leith, P. - Serveeritud skandaal: Varraku ajaviiteromaan
Uustulnd, A. - Tuulte tallermaa
Kangur, R. - Ühe silmaga taevasse.

Elulood:

Arme, L. - Ma olen elanud
Ammas, A. - Mait Agu: AQ
Pedak, P. - Margarita Voites: imet tabades
Maasik, I. - Onu Bella. Ma võtsin viina
Kangur, P. - Urmas Alender: lõputa lookleval teel.

Meisterdamist:

Tammis, I. - Kingitus: loodud oma käega
Nurms, M. - Vahvad pallid.

Muud huvitavat:

Kuffner, T. - Koolieelikute tegelusraamat
Tartes-Babkina, H. - Kunst abiks lapse ja noore mõistmisel
Mäss, V. - Lippude lehvides mere põhja
Genno, K. - Nastja tarkuste raamat
Hiiemäe, M. - Pühad ja argised ajad rahvakalendris
Vanaselja, S. - Rahvuslikud heegelmustrid
Vainküla, K. - Saatevead: telemaja lõbusad legendid.


Lastele ja noortele:

Eesti lastejuttude kuldraamat
Padu, E. - Kurr ja Näu: maakodu jutte
Park, E. - Kõige tugevam isa
Tomusk, I. - Lõpuaktus
Grossfeldt, U. - Mai tänava hiired
Vallik, A. - Minu jalad
Raet, M. - Surnud liblikad
Smith, L. J. - Vampiiripäevikud. 1. osa, Äratus.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.